sobota, 14 stycznia 2017

snow is falling

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow


Wstałam dziś rano, spojrzałam w okno i pomyślałam: tego widoku nie można zmarnować. Trzeba go uwiecznić.  A że dawno nie było posta... zbierałam energię!  To dziś rano poczułam jej aż nadmiar. Jest poprostu bajecznie... tzn. było bo powoli już ta bajka znika. Ale taką zimę to ja lubię :) Zdecydowanie umila oczekiwanie na wiosnę. W poszukiwaniu idealnej miejscówki nadszedł czas na poranną jazdę samochodem bez celu:), czyli to co uwielbiam! zaprowadziło nas to w naprawdę urokliwe tereny !

Hat / Kapelusz - TKmaxx

Coat / Płaszcz - Atmosphere / SH

Long gloves / rękawiczki - Kari 

Boots / Botki - DeeZee

Sweater / Sweterek - Vila / SH

Skirt / Spódnica - Handmade by MAMA ♥


hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

winter, snow, white, landscape

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

winter, snow, white, landscape

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

winter, snow, white, landscape

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow


hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow

hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow
winter, snow, white, landscape



hat, checked, coat, longgloves, blackadwhite, winter, snow
 Swórz podobny zestaw z Newchic !


1.TUTAJ   2.TUTAJ   3.TUTAJ   4.TUTAJ   5.TUTAJ   6. TUTAJ

145 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Przepięknie wyglądasz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia *.* Sama czekam na taką pogodę u mnie, by właśnie wybrać się na sesję na bloga. Niestety u mnie śnieg ledwo co spadnie to od razu się topi i jest jedna wielka ciapa ;-;
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajćć jaka piękna biała otoczka <3
    u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    spodnica jest fantastyczna <3

    45,48zl, 28,59zl, 228,90zl, 57,94zl, 74,07zl

    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest cudowna :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudnie! i ten krajobraz <3
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look, you are beautiful, love your style

    Kiss from Paris, Kelly W
    www.theoctober21.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i zestaw, poklikane, obsersuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, a sceneria zdjęć po prostu nas zachwyciła :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając te zdjęcia,sama mam ochotę na sesję zimową! Świetne i klimatyczne.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie rewelacyjna. Jedna z ładniejszych sesji zimowych jakich widziałam, stylizacja mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :) serdecznie dziękuje..jak się cieszę :*

      Usuń
  11. Amazing look!
    The gloves and the hat are absolutely great!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna spódnica! Pepitka zawsze w modzie :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz obłędnie, a pierwsze zdjęcie jest niesamowite! :)
    z miłą chęcią obserwuje! :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne głębokie oczy! Super buty, rewelacyjnie w nich wyglądasz.

    Gorąco pozdrawiam > MÓJ BLOG - KLIK .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje serdecznie! Pozdrawiam gorąco również :)

      Usuń
  15. wow! Wszystko pięknie ze sobą współgra !
    Podoba mi sie <3

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja ! Taka klimatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zima, fajna stylizacja i całkiem niezłe zdjęcia! :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne miejsce, zdjęcia boskie! Przyjemnie odwiedza się takie strony, które widać są prowadzone z sercem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja! Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz:) kobieco z klasą wow:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniala stylizacja i otoczenie! Ile sniegu! :D
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I love these pics and you are super stylish in the snow!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja:) Jesteś prześliczna:*
    Obserwuje również:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great styling! Beautiful shots!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Your outfit is perfect love your skirt and the scenery of the shoot.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot, my dear :D

    Wooow, you look so trendy! I'm in love with all combo specially I want your coat :D

    New follower <3

    NEW DIY POST | Handmade Coffee Body Scrub.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie klimatyczne miejsce! Cudownie wyglądasz ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  28. To miejsce jest genialne! Ale bym tak chętnie zrobiła sb zdjęcia ;-)
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny klimat na zdjęciach! A TY wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!!!!!
    I really love that post! Those photos are amazing!
    Good job doll!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Unas fotos impresionantes!!!! Estabas guapísima!!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, amazing photos and I`m so in love with Your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz fenomenalnie <3
    świetne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja boska natomiast długie, skórzane rękawiczki robią na mnie ogromne wrażenie. Świetnie odnajdują się w całości zestawienia oraz pięknie prezentują się w magicznej sesji :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią dodaję do obserwatorów oraz czekam na kolejny wpis ! :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=141

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju, alez pięknie wyglądasz i jak klimatyczne zdjęcia <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny look,piekne zdjecia . Kapelusz i rekawiczki -rewelacja,super.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful photos!
    I follow you! Follow me back?

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello darling! I love this post <3

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka cudowna stylizacja i sceneria, nie mogę się napatrzeć :) Zasługuje na uwagę !!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Love your pics!! xoxo

    http://www.lookandchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia! trzeba wykorzystywać taki ładny krajobraz, za chwile wszystko zniknie
    Masz piękna urodę, oryginalną :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja :)
    Bardzo klimatyczne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Very beautiful, elegant and stylish outfit!
    Wonderful snow photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest pięknie i bajecznie *.* bardzo ładne zdjęcia ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na zdjęcia :) krajobraz jest iście bajkowy :) również lubię taką zimę. Prezentujesz się rewelacyjnie, a spódniczka jest cudna. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepięknie wyglądasz, widzę że zima na całego ;) Twoja stylizacja idealnie wpasowuje się w to białe tło. To zdjęcie poziome z ośnieżoną drogą jest magiczne! Kliknęłam w link.
    Obserwuję z wielką przyjemnością! :>

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow jak ładnie! I te zdjęcia są takie magiczne *.*
    Poklikałam w linki (28,33zł , 57,42zł , 73,41zł , 90,82zł)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Super wyglądasz a sceneria do zdjęć jest bajkowa! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. You look awesome!Love the pics :D

    Would you like us to follow each other?If so, follow me and let me know in the comments so I can return the favor :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia:) Wyglądasz ślicznie.
    U mnie taka sama zima ale ja wyczekuję wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja i sceneria ♥
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Great shots! I love your outfit! <3

    Kisses,

    Ioanna

    http://thecolourfulbouquet.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne masz włoski i rzęsy ..Zazdroszczę :*
    Zdjęcia są piękne :)
    Cudny post i czekam na dalsze posty bo piszesz na prawdę fajnie :* -obserwuję !!!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ♥♥♥ :* takie miłe komentarze jak Twój to orgomna motywacja do dalszego działania dla mnie. Dziękuje
      Pozdrawiam

      Usuń
  57. Bardzo lubię Twojego bloga , masz rewelacyjne pomysły na posty i chętnie się je przegląda :) oby tak dalej <3

    z wielką chęcią OBSERWUJĘ <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje z całego serca kochana...to bardzo motywujące :*

      Usuń
  58. Nice pictures. How cold, the adorable look
    http://desedayrosa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia naprawdę bajeczne - nie da się ich opisac słowami, ale przy oglądaniu niestety przeszkadza mi to, że są takie dużo - nie mogę zobaczyc całego w pełnej okazałości. Taka moja mała rada. :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* :* :* Możesz kliknąc w zdjęcie i powinno się całe wyślwietlić, jeśli nie mieszczą Ci się na ekranie :)
      Pozdrawiam, miłego dnia !

      Usuń
  60. stylizacja, jak i modelka przepiekna! a sceneria- nic dodac, nic ujac ;)
    przejrzalam wiekszosc twoich postow i musze stwierdzic, ze masz wyczucie stylu :) twoje zdjecia przypominaja mi fotki z bloga Jestem Kasia ;D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buuuziaczki ;3
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.. z tym porównaniem do Jestem Kasia to megaaaa komplement ♥ Buziaki

      Usuń
  61. Rękawiczki i szalik- kocham!! Pięknie pozujesz :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękne zdjęcia. Jak profesjonalna modelka.
    Ślicznie
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie wyglądasz:D
    Bardzo ładny płaszczyk:)
    Super zimowe zdjęcia:)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. kocham śnieg ;)
    po klikane
    45.26 zł
    28.44 zł
    227.75 zł
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne miejsce, marze by zrobić zdjęcia w takim klimacie!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  66. Rewelacyjne zdjęcia!! Mają cudowny klimat! Aż nie mogę się napatrzeć, ach!
    Stylizacja także świetna, bardzo mi się podoba! Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdjęcia zimą wyglądają bardzo ciekawie! Mam nadzieję, że i ja zdążę zrobić jakieś ciekawe :) Wyglądasz cudownie!
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialna stylizacja, a ten kapelusz mnie urzekł!
    Obserwuję! :)
    Zajrzysz do mnie, i również zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)
    Mój blog(Kliknij♥)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz przepięknie :O Napatrzeć się nie mogę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna stylizacja oraz zdjęcia !

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna stylizacja w pięknej zimowej aurze :) Czarno-biały zestaw idealnie kontrastuje z białym tłem! A miejsce które wybrałaś do zdjęć jest bardzo bajeczne :)
    Poklikałam oczywiście :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Co za piękne zdjęcia :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Super stylizacja :) obserwuję :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakim cudem na tym zdjeciu znajduje sie tyle pieknych elementów. Wygladasz magicznie, piekny krajobraz, super outfit, piekne kolory i naturalna obróbka zdjec! zakochalam sie w tych zdjeciach po prostu! Super kochana, buxiaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, what a beautiful winter outfit :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  76. Te zdjęcia są przepiękne, naprawdę czuć niesamowity klimat, jestem po prostu zachwycona!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne zdjęcia, i bardzo ładny blog, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. OMG! Winter wonderland. :) Beautiful pictures!!

    http://frogoncatwalk.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wow, przecudowne zdjęcia! I piękna modelka :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękne zdjęcia, bardzo ładnie wygladasz :) Poklikane :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna stylizacja! Zdjęcia cudne! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękna stylizacja, kapelusik uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  83. Szczerze przyznaję, że to jedna z lepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam! Taka klasyczna i elegancka, a do tego te zdjęcia. Jestem zachwycona :*

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. I love your blog and you are beautiful.

    everydayema.blogspot.ba :)

    OdpowiedzUsuń
  85. You look stunning! Beautiful photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  86. och jak filmowo! pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdjęcia są niesamowite! Śnieg potrafi dodać bajkowego klimatu :) Świetnie uchwycony!
    Stylizacja również piękna :)
    Nie dziwię się, że aż nabrałaś energii do uchwycenia tego magicznego obrazu. U mnie już praktycznie nie ma tego śniegu :/
    Poklikałam kochana:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Stylizacja zjawiskowa, a zdjęcia? Zdjęcia są cudowne!!!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Those pictures are really picturesque <3 I love the monochrome outfit of yours, especially the overlap skirt, your lip color matches with the outfit as well! <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  90. Kochana wyglądasz przepięknie, taka śliczna zimowa sceneria <3
    Bardzo mi się podoba :)
    Klik - będę wdzięczna za to samo.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Amazing total look and pics, so beautiful

    www.treschic.fashion
    @mariajosegomezverdu

    OdpowiedzUsuń
  92. SUPER STYLIZACJA, A JAKIE PIĘKNE TŁO! <33

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. ale cudowne zdjęcia, jeeej! Zakochałam się w nich! W dodatku Ty taka śliczna <3
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  94. Meu sonho... essa neve, esse frio, esse look!

    http://juliamodelodemodelo.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetnie wyglądasz! Spódnica i buty totalnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Hello dear, you've got a lovely blog and such a nice elegant style. I really liked your pictures. May I ask what camera do you use? (I am in search for a nice camera and I love the pictures yours take!)

    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi dear ! camera Canon 700D EOS + lens 85mm, f 1.8 USM
      Have a nice day ♥

      Usuń
  97. Rewelacja! Jedne z lepszych zdjęć "zimowych" jakie widziałam w blogosferze :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne zdjęcia! :) Pozdrawiam! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudowna stylizacja, zdjęcia i okolica powalają mnie na kolana. Obserwuje kochana, masz cudownego bloga !
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo podoba mi się twój blog, zostaje tu na dłużej. Bardzo fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetny blog i ciekawy wpis. Zapraszam na mojego nowego bloga o urodzie, kosmetykach i lifestyle'u 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Hi Basia and thank you for your visit! Congratulations for your outfit. I love so much this combination and especially your beautiful skirt!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  105. przepiękne widoki i cudowna stylizacja! <3 kapelusz, płaszczyk i buty cudo <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Photos are beautiful !! Love the skirt ;)
    Have a lovely day !

    Méli

    OdpowiedzUsuń
  107. Przeglądam bloga i juz wiem ,że jestem fanka Twoich stylizacji, bo każdą z chęcią ubrałabym sama ;D Kapelusze :D Uwielbiam :D :D Wszystko klasyczne, ale zarazem szalone :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  108. Szkoda, że nie ma fotki na której Pani prowadzi samochód tak ubrana. Wygląda Pani bardzo zmysłowo i kobieco, taka elegancja idealnie Pani pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  109. Pięknie, tylko wyrzuć te plastikowe buty. Stać Cię na coś porządnego, np Ryłko, Gino Rossi, Kazar a nawet z Moliera 2

    OdpowiedzUsuń